Thursday, 26 July 2012

Amir Hariz - Akur (Lirik)

(Verse 1)
Terduduk ku sendiri,
mengenangkan kita berdua bercinta ,
mengalir airmataku ,
saatku melihat gambarmu yg kau beri padaku ,

(Pre-Chorus)
Berikan aku kekuatan ,
untuk aku meneruskan kehidupan sebagai insan yang kesepian ,
(Chorus)
Setiap hari aku menunggu panggilan manja darimu ,
namun harusku akur yang kau telah pergi ,
Mahu , ku mahukan dirimu ,
Dekat , mari dekat padaku ,
Akur harusku akur kau hanyalah mainan hati ,
(Verse 2)
Saatku melihat matamu ,
terungkap seribu satu kisah hidupmu ,
kau pergi dan kau tetap pergi ,
tanpa sepatah kata daripadamu ,

(Pre-Chorus)
Beri aku kekuatan ,
untuk aku meneruskan pencarian pengubat luka yang kau sakiti ,
(Chorus)
Setiap hari aku menunggu panggilan manja darimu ,
namun harusku akur yang kau telah pergi ,
Mahu , ku mahukan dirimu ,
Dekat , mari dekat padaku ,
Akur harusku akur kau hanyalah mainan hati
-------------------------------- solo --------------------------------------

(Chorus)
Setiap hari aku menunggu panggilan manja darimu ,
namun harusku akur yang kau telah pergi ,
Mahu , ku mahukan dirimu ,
Dekat , mari dekat padaku ,
Akur harusku akur kau hanyalah mainan hati
(Outro)
Mungkin kita tidak ditakdirkan bersama melihat dunia ,
dan walaupun sakit aku harus akur ,

Ohh  , Akur padamu , 

1 comment:

  1. nak tab lagu ni boleh ? intro dengan solo . harap boleh bantu

    ReplyDelete